Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe activeer ik mijn en/of Triodos Internet Betaal- of Spaarrekening?

Na het openen van een gezamenlijke betaal- of spaarrekening volgt u de volgende stappen om de rekening te activeren:

  1. Log allebei in op Internet Bankieren.
  2. Klik links in het menu op Gegevens wijzigen > Rekening activeren.
  3. Vink de juiste rekening aan.
  4. Klik op Naar autoriseren.
  5. Volg de stappen om uw gezamenlijke rekening te activeren.

Vervolg
U ontvangt allebei binnen 5 werkdagen de nieuwe Wereldpas en pincode.
Beide rekeninghouders kunnen de rekening nu gebruiken.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening openen'