Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Telefoonnummer, e-mailadres of adres wijzigen
U wijzigt uw persoonlijke gegevens zoals uw adres, e-mailadres en telefoonnummer via Internet Bankieren. Staat u bij ons ingeschreven als wettelijk vertegenwoordiger van uw kind, dan wijzigt u ook zijn gegevens zelf.

  1. Log in.
  2. Klik op Gegevens wijzigen > Persoonlijke gegevens.
  3. Klik op Wijzigen bij de gegevens die u wilt wijzigen.
  4. Vul uw nieuwe gegevens in.
  5. Klik op Volgende.
  6. Controleer uw gegevens en klik op Naar autoriseren.
  7. U bevestigt de wijziging met uw inloggegevens.

Naam wijzigen
Wilt u uw naam wijzigen? Stuur ons uw verzoek per post met de volgende gegevens en handtekening:

  • Uw nieuwe naam.
  • Een kopie van de voor – en achterkant van uw legitimatiebewijs.
  • Bent u getrouwd en staat uw nieuwe achternaam niet op uw legitimatiebewijs? Stuur ons dan ook een kopie van uw trouwboekje.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: