Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn Spaar Vrij rekening omzetten in een Rekening Internet Sparen?

U kunt uw Spaar Vrij rekening of Spaar Meer rekening omzetten naar een rekening Internet Sparen. U krijgt dan online toegang tot uw rekening en uw rekeningnummer blijft hetzelfde.

Hoe?
Stuur ons het verzoek per post op en vermeld daarin de volgende gegevens:

  • Uw naam en adres.
  • Het IBAN van uw Spaar Vrij of Spaar Meer rekening.
  • Het IBAN dat u kiest als tegenrekening.
    • Uw tegenrekening is een betaalrekening bij ons of een andere bank.
    • Deze tegenrekening staat op dezelfde naam als uw Internet Spaarrekening.
    • U kunt het saldo van uw rekening Internet Sparen alleen naar de tegenrekening overmaken die bij ons bekend is.
  • Zet uw handtekening onderaan de brief.
    • Is uw Spaar Vrij of Spaar Meer rekening een gezamenlijke rekening? Dan ondertekenen beide rekeninghouders het verzoek.


Vervolg

Wij verwerken uw verzoek binnen twee weken.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening'