Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe hef ik mijn particuliere rekening op?

Wat jammer dat u uw rekening wilt opheffen. U beëindigt uw rekening het makkelijkst via onze app.

Zo werkt het:

  1. Log in.
  2. Klik links bovenin op het menu (de 3 horizontale streepjes).
  3. Klik op Instellingen
  4. Klik op Rekening Instellingen
  5. Selecteer de rekening die u wilt opheffen.  
  6. Klik op Rekening opheffen en volg de stappen.
    • Bij het opheffen selecteert u een tegenrekening waarnaar wij het eventueel resterende saldo overboeken.

Vervolg

  • Binnen 1 dag sluiten wij uw rekening.  
  • Heeft u nog andere rekeningen, dan ziet u uw gesloten rekening nog 13 maanden in Internet Bankieren.
  • Heeft u geen andere rekeningen, dan heeft u geen toegang meer tot Internet Bankieren. Download daarom uw afschriften voordat u uw rekening opheft.

Geen app?
Als u geen toegang heeft tot de app beëindigt u uw rekening schriftelijk via dit formulier. Binnen 5 werkdagen na ontvangst sluiten wij uw rekening en sturen wij u een bevestiging per e-mail.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening'