Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe open ik een en/of Betaal – of Spaarrekening?

Wij vinden het fijn dat u een rekening bij ons wilt openen. U opent een gezamenlijke betaal-of spaarrekening via onze website:

Binnen 5 werkdagen ontvangt u de openingsbrief met uw nieuwe rekeningnummer.

Rekening activeren

  1. Maak allebei 1 eurocent over vanaf uw bestaande rekening.
  2. Stuur de volgende documenten in de antwoordenvelop naar ons terug:
    1. Het ingevulde handtekeningformulier.
    2. Kopie van de voor –en achterkant van uw legitimatiebewijs.
    3. Heeft u 1 eurocent overgemaakt vanaf een bestaande gezamenlijke rekening, stuur dan ook een kopie van uw laatste rekeningafschrift mee.

Vervolg
Na de verwerking van uw gegevens ontvangt u binnen 5 werkdagen uw pincode en Identifier of gebruikersnaam. Daarna activeert u uw rekening en kunt u uw rekening gebruiken. Heeft u al een Identifier, dan koppelen wij de spaarrekening  daaraan.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening openen'