Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als de mobiele app niet meer werkt?

Wanneer de mobiele app niet goed werkt dan kunt u het volgende doen:

- De mobiele app updaten. Ga hiervoor naar de App Store, de Google Playstore of de Windows Store om de meest recente versie van de mobiele app te installeren.
- De mobiele app verwijderen en opnieuw downloaden en registreren. Hier heeft u uw identifier voor nodig om de 5-cijferige inlogcode opnieuw in te stellen.

Werken bovenstaande opties niet en/of is uw Internet Bankieren via de computer geblokkeerd?
Wij verzoeken u dan vriendelijk telefonisch contact met ons op te nemen via 030-693 6511. Houdt uw rekeningnummer en identifier bij de hand.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Telefoon en Tablet'