Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Kan iemand anders contactloos betalen met mijn Wereldpas als deze verloren of gestolen is?

Het is belangrijk om zorgvuldig met uw pas om te gaan. Mocht u onverhoopt toch uw pas verliezen, geef dat dan zo snel mogelijk aan ons door. Wij blokkeren direct uw pas. Tot het moment dat uw pas is geblokkeerd kan uw pas worden gebruikt. Daarom dient u uw pas direct te laten blokkeren. Is uw pas na verlies of diefstal gebruikt voor contactloos betalen, vergoeden wij het bedrag aan u dat is afgeboekt. Hiervoor geldt geen eigen risico. Alleen in bijzondere gevallen vergoeden wij niet. Bijvoorbeeld als u wist dat u uw pas kwijt was, maar deze niet direct heeft laten blokkeren.

Meer informatie over wat u moet doen als u uw Wereldpas bent verloren.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Contactloos betalen'