Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe stort ik contant geld op mijn Internet Betaalrekening?

Contant geld storten niet mogelijk
U kunt contant geld niet rechtstreeks op uw Internet Betaalrekening storten. Triodos Bank heeft geen kantoren netwerk. Dit betekent dat wij geen filialen hebben waar u uw contante geld heen brengt om het op uw rekening te storten.

Hoe zorgt u er toch voor dat het contante geld op uw rekening komt?
U kunt contant geld op uw Triodos rekening storten bij GWK Travelex. Aan geld storten zijn kosten verbonden. Voordat u gaat storten leest de voorwaarden en vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Het kan voorkomen dat uw storting door GWK wordt geweigerd. Zeker bij bedragen van duizenden euro’s kan dit het geval zijn. Neemt u bij twijfel eerst contact op met het GWK. U kunt bij het GWK geen muntgeld storten.

Muntgeld
Voor het afstorten van muntgeld zijn er mogelijkheden bij de grootbanken. Dit kan via zogenaamde munt-inname-automaten. Niet alle banken en filialen hebben deze mogelijkheid. Informeert u bij de bank waar u wilt gaan storten van te voren of het mogelijk is munten te storten op uw Triodos rekening. U kunt op de internetpagina's van de verschillende banken controleren of er bij u in de buurt ook dergelijke mogelijkheid bestaat. Per bank zijn er andere kosten, voorwaarden en mogelijkheden.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Overboeken en storten'