Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe boek ik een bedrag over dat groter is dan de daglimiet van €50.000,-?

De standaardlimiet is €50.000,- per dag. Het is mogelijk om uw rekeninglimiet tijdelijk te verhogen tot maximaal €250.000,-. De limiet kan aangepast worden voor particuliere spaar- en betaalrekeningen en voor spaar- en betaalrekeningen van eenmanszaken. 
Let op! Hebt u een rekening voor een eenmanszaak? U kunt dan alleen uw rekeninglimiet aanpassen. Niet uw persoonlijk ingestelde limiet op uw identifier. Bel vooral met ons als u hier vragen over hebt.    

Hoe werkt het:
•           De limietverhoging doet u in menu 'Gegevens wijzigen'/ 'Rekening gegevens'.
•           De limietverhoging is een dag of week geldig en gaat dan weer terug naar het oude niveau.
•           De limietverhoging moet geautoriseerd worden met uw inloggegevens.
•           U hoeft maar 1 limiet in te stellen (het daglimiet wijzigt mee met de transactielimiet).
•           Na invoer kunt u uitloggen en minimaal 2 uur wachten om de nieuwe limiet te gebruiken.
•           U ontvangt een e-mail en een bericht in Internet Bankieren dat de limiet is gewijzigd.
•           De limiet kan in Internet Bankieren worden verhoogd. De limiet kan niet worden verhoogd in mobiel bankieren via de app.

Wilt u meer overboeken dan €250.000,-?
Neem dan contact met ons op via 030-693 6511. We kijken graag met u naar de mogelijkheden.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Overboeken en storten'