Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik veilig Mobiel Bankieren?

•  Installeer de Triodos Bankieren app niet op apparaten waarbij de beveiligheidsmaatregelen van de fabrikant worden omzeild (het  zgn. jailbreaken of rooten).
•  Installeer de Triodos Bankieren app alleen uit de officiële Apple Appstore, de Google Playstore of de Windows Store.
•  Installeer een nieuwe versie van de Triodos Bankieren app zodra deze beschikbaar is. Ga hiervoor vanuit het startscherm naar ‘service’. Onderaan de pagina staat een knop om de app te updaten.
•  Zorg ervoor dat niemand over uw schouder meekijkt wanneer u mobiel bankiert
•  Gebruik een toegangsbeveiliging voor uw telefoon.
•  Zorg voor een moeilijk te raden 5 cijferige pincode (niet uw geboortedatum of een opeenvolging van cijfers zoals 12345).
•  Wanneer u uw 5 cijferige pincode voor de Triodos Bankieren app wilt bewaren, doe dat dan op een veilige plaats. Niet bij of in uw telefoon.
•  Log altijd uit wanneer u klaar bent met Mobiel Bankieren.
•  Wanneer u wifi gebruikt, zorg er dan voor dat u gebruik maakt van een betrouwbare en beveiligde wifi verbinding.
•  De medewerkers van Triodos Bank zullen u nooit om uw pincode vragen. Geef die dan ook nooit af.
•  Bent u uw telefoon kwijt of is hij gestolen, blokkeer dan direct Triodos Mobiel Bankieren via Internet bankieren Bankieren log in of neem tussen 08.00 en 18.00 contact op met de mensen van Triodos Bank via 030 693 6511.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Veiligheid'