Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Waarom lukte het mij niet om geld op te nemen toen ik in het buitenland was?

In het buitenland moet u bij iedere geldautomaat met een Maestrologo geld kunnen opnemen. U kunt hier zien of er een automaat in de buurt van uw bestemming is. Helaas kunnen wij het gebruik van uw betaalpas bij alle betaalautomaten in winkels in het buitenland niet garanderen, omdat er nog geen eenduidig internationaal betaalsysteem bestaat. Daarom kunnen er veel redenen zijn waarom een betaling met uw Triodos pas niet lukt.

Verbeteren van onze service
Natuurlijk willen wij graag onze dienstverlening voor u rondom het gebruik van de Wereldpas in het buitenland verbeteren.
Daarom ontvangen wij graag zo veel mogelijk informatie per e-mail van u met betrekking tot de mislukte transactie.

Het volgende willen wij graag van u weten:
- Naam en plaats van de bank of het bedrijf
- Datum + tijdstip van opname
- Bedrag van opname
- Automaatnaam en automaatnummer (Staat op de automaat of eventueel op de bon van een geslaagde transactie.) Let op: Dit is essentieel, zonder deze informatie kunnen we geen onderzoek doen. 
- De locatie van de automaat
- Eventuele foutmeldingen
- Heeft u de transactie gedaan bij een betaalautomaat of bij een geldautomaat?
- Heeft u meerdere keren geprobeerd te pinnen of betalen?
- Indien van toepassing: Heeft de 2e rekeninghouder succesvol kunnen pinnen of betalen?

Verder willen we ook graag weten of het Maestrologo aanwezig was op de automaat en of de betaling gelukt is met andere bankpas (geen creditcard).

Onderzoek
Wij gaan vervolgens onderzoeken waarom het niet lukte om met de Triodos pas te betalen.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: