Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn pas is geblokkeerd?

Pas geblokkeerd bij een betaalautomaat in een winkel?
Is uw pas geblokkeerd omdat u 3x een onjuiste pincode heeft gebruikt bij een betaalautomaat? En nu weet u de pincode weer, dan kunt u de pas deblokkeren door een bedrag te pinnen (contant opname) bij een geldautomaat van een bank. Weet u de pincode niet meer dan kunt u deze opnieuw bij ons aanvragen. Bel op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 met Triodos Bank via 030 693 65 11. Houdt u de identifier en uw rekeningnummer bij de hand.

Pas geblokkeerd op uw verzoek of bij een geldautomaat van een bank?
Om de blokkering te verhelpen vragen wij u telefonisch contact met ons op te nemen. Bel op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 met Triodos Bank via 030 693 65 11. Houdt u de identifier en uw rekeningnummer bij de hand.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: