Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat kan ik doen als ik bij een geldautomaat mijn geld niet heb gekregen of ben vergeten?

U geeft aan dat u geen geld heeft ontvangen bij een geldautomaat of dat u het vergeten bent om uit te nemen, maar dat er wel een bedrag is afgeschreven van uw rekening. Wanneer dit het geval is kan de bank in kwestie de transactie zelf corrigeren binnen 7 dagen. Mocht dit niet het geval zijn, neemt u dan alstublieft contact met ons op. Wij ontvangen dan graag de volgende informatie:

- Het rekeningnummer waarvan u geld wilde opnemen,
- De bank en de locatie van de geldautomaat en
- De dag en het tijdstip van de mislukte opname.

Onderzoek
Zodra wij deze informatie van u hebben ontvangen, doen wij navraag bij de betreffende bank. Zij zullen de gegevens van de betreffende geldautomaat nakijken. Als zij zien dat er inderdaad iets fout is gegaan bij uw opname, wordt de opname alsnog gecorrigeerd. Voor automaten in Nederland geldt dat er binnen 4 weken een antwoord komt van de andere bank, voor automaten in het buitenland is die periode 8 weken.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: