Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik de pincode van mijn Wereldpas ben vergeten?

U geeft aan dat u de pincode van de wereldpas niet meer weet. In dat geval kunnen wij u de pincode opnieuw toesturen.

Aanvraag nieuwe pincode
Om de pincode aan te vragen, neemt u telefonisch contact met ons op. Wij zijn op werkdagen van 08:00 tot 18:00 bereikbaar op telefoonnummer 030-6936511.
Houd uw identifier en rekeningnummer bij de hand. Wij zullen u een aantal vragen stellen ter identificatie.

Pincode opnieuw ontvangen
De pincode wordt per post naar u toe gestuurd. U heeft deze binnen vijf werkdagen in huis.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: