Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik de Overstapservice aan?

Om de Overstapservice aan te vragen stuurt u dit formulier ingevuld en ondertekend naar ons op. U kunt het sturen naar onderstaand postbusadres of het antwoordnummer dat op het formulier is vermeld. Voorwaarden
U kunt de Overstapservice bij ons aanvragen wanneer u het rekeningnummer van uw Triodos Internet Betaalrekening weet. Als u de rekening kort geleden heeft aangevraagd en het rekeningnummer nog niet weet, wacht u dan op onze brief met het rekeningnummer.

Belangrijk
Let u bij het invullen alstublieft op het volgende. Uw oude bank moet toestemming geven om over te stappen. Dat doen zij alleen als;
·         Uw gegevens op het formulier helemaal correct zijn en hetzelfde als bij uw oude bank,
·         Uw handtekening gelijk is aan de handtekening die uw oude bank van u heeft en
·         U heeft ingevuld of uw rekening een en/of rekening is.

Verwerking
Zodra uw aanvraag door uw oude bank en door ons is verwerkt sturen wij u een brief. Daarin staat op welke datum de Overstapservice ingaat.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: