Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Millennials: inspiratie voor uw organisatie

Workshop 9 december voor verenigingen en stichtingen

09-11-2016 | Op vrijdagochtend 9 december kunt u zich verdiepen in de generatie waar de laatste tijd veel over in de media verscheen: de Millennials, de mensen die geboren zijn tussen grofweg 1980 en 1995. Is hun mobiele telefoon een verlengstuk van hun arm? En hoe maatschappelijk betrokken zijn ze? Aljan de Boer, zelf ook een Millennial, schreef er een trendrapport over en gaat in een workshop met u aan de slag.

U krijgt antwoord op de vragen: Wat betekent deze generatie voor uw organisatie? Hoe kunt u hen bereiken en betrekken bij wat uw vereniging of stichting doet?

Wat kunt u verwachten?

Er staat 9 december een ontbijt voor u klaar en we starten met een inleiding door Aljan de Boer. Aljan is strateeg bij Trendsactive, een bureau dat trends interpreteert en organisaties helpt om bedrijfsvraagstukken op te lossen, bijvoorbeeld door trends te vertalen naar innovatie en strategie.

• Aljan de Boer deelt zijn visie op de generatie Millennials.
• U gaat in gesprek. We vertalen de inzichten over Millennials naar uw organisatie en hoe u hen het beste kunt bereiken en betrekken.

Aanmelden

Deze bijeenkomst organiseren we voor bestuurders en directieleden van fondsenwervende instellingen en vermogensfondsen. Omdat we actief met elkaar in gesprek gaan, is gekozen voor een kleine opzet en kunnen er maximaal 30 mensen deelnemen.

Meldt u zich uiterlijk 1 december aan door een mail met uw gegevens te sturen naar private.banking@triodos.nl onder vermelding van 'Millennials'.

Programma

8.00 uur Ontvangst met ontbijt
8.30 uur Opening en introductie door Albert van Zadelhoff, Private Banking
Inleiding 'Millenials' door Aljan de Boer, Trendsactive
Workshop
11.30 uur Einde

Locatie

Het evenement vindt plaats bij Better meetings, op de Woudenbergseweg 41
3711 AA Austerlitz.

Kijk voor de routebeschrijving op www.bettermeetings.nl

Spreker Aljan de Boer

Aljan de Boer is strateeg bij Trendsactive , een bureau dat trends interpreteert en organisaties helpt om bedrijfsvraagstukken op te lossen, bijvoorbeeld door trends te vertalen naar innovatie en strategie. Hij schreef het trendrapport ‘De Millennial footprint’.

Aljan de boer trendsactive

Beeld uit trendrapport De millenial footprint  

Wat beweegt millenials?

Inzicht, cases en advies, dat biedt het rapport ‘De Millennial footprint’ . Hoe denkt de millennialgeneratie over de wereld, hoe gedragen ze zich en wat betekent dat voor uw organisatie? In het rapport vindt u vier belangrijke aspecten van het gedrag van millennials en hoe u hier strategisch op in kunt spelen.

Lees ook over ‘De vier grootste mythes over millennials’ uit NRC Next.

Banner we gaan met u in gesprek