Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe open ik als broodfondsdeelnemer een rekening?

  1. Neem contact op met de broodfondsadministratie. Zij sturen uw emailadres naar Triodos Bank om de aanvraagprocedure te starten.
  2. U ontvangt van Triodos Bank een e-mail met een controlegetal. Daarmee kunt u inloggen op uw tijdelijke internet bankier omgeving.
  3. Log in en vul uw persoonlijke gegevens in.
  4. Geef akkoord voor de voorwaarden en de machtiging van de penningmeester en de broodfondsadministratie.
  5. Nadat u uw aanvraag heeft bevestigt, ontvangt u binnen 2 werkdagen bericht dat uw rekening is geopend.
  6. Daarna ontvangt u binnen 5 werkdagen uw Identifier. Met deze Identifier:
    • Registreert u zich voor onze Mobiel Bankieren App.
    • Heeft u toegang tot Triodos Internet Bankieren.
  7. Heeft u al een Identifier, dan koppelen we uw broodfondsrekening aan uw bestaande Identifier.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: