Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als de batterij van mijn Identifier leeg is?

Bel ons als de batterij van uw Identifier leeg is, of als de melding battery low op uw Identifier verschijnt. Houd de volgende gegevens bij de hand:

  • Uw rekeningnummer.
  • Het nummer van uw Identifier.


De batterij van uw huidige Identifier kan niet worden vervangen.

Vervolg

  • U ontvangt uw nieuwe Identifier binnen 5 werkdagen.
  • Registreer de Triodos Bankieren app met uw nieuwe Identifier.
  • Stuur uw huidige Identifier naar ons terug. Wij zorgen dat de oude Identifier gerecycled wordt.
    • U vindt het adres in de brief die we meesturen met uw nieuwe Identifier.


 

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: