Wat moet ik doen als de app niet meer werkt?

Volg onderstaande stappen als de Triodos Mobiel Bankieren app of een onderdeel van de app niet meer werkt.

  1. Controleer of je de meest recente versie van de app hebt geïnstalleerd
  2. Verwijder de cookies en de zoekgeschiedenis van je mobiele browser en leeg de cache:
  3. Lost dit het probleem niet op, sluit de app dan helemaal af. Zorg dat hij ook op de achtergrond van je toestel niet meer draait. Start de app dan opnieuw op
  4. Als dit niet helpt, start dan je mobiele telefoon of tablet opnieuw op
  5. Werkt de app nog steeds niet, zet dan je wifi uit en probeer de app te starten via het 4G of 5G netwerk
  6. Bel ons als je bovenstaande stappen hebt doorlopen en de app nog steeds niet werkt

Updaten van je Apple besturingssysteem (iOS-versie)
Om veilig mobiel te bankieren, is het belangrijk dat je de app gebruikt op een iPhone of iPad met een recente versie van het Apple besturingssysteem (iOS-versie). Dit gaat dus niet om de appversie. Update het besturingssysteem van je iPhone of iPad naar iOS-versie 14 of hoger. Doe dit op je apparaat via Instellingen > Algemeen > Software-update.

 


Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp