Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn Wereldpas is geblokkeerd?

Wij blokkeren uw pas als u 3 keer de verkeerde pincode heeft ingetoetst. U kunt er dan niet meer mee pinnen of contant geld opnemen.

Deblokkeren
U kunt uw Wereldpas niet zelf deblokkeren. Bel ons en houd de volgende gegevens bij de hand:

  • Uw rekeningnummer.
  • Uw Identifiernummer.


Wij deblokkeren uw pas en u kunt hem de volgende werkdag na 12:00 uur weer gebruiken. Als uw wereldpas geblokkeerd is geraakt bij een betaalautomaat in een winkel, heractiveert u hem door een opname te doen bij een geldautomaat van een willekeurige bank.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Wereldpas'