Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn Spaar Vrij rekening omzetten in een Rekening Internet Sparen?

U kunt uw Spaar Vrij rekening of Spaar Meer rekening omzetten naar een rekening Internet Sparen. U krijgt dan online toegang tot uw rekening en uw rekeningnummer blijft hetzelfde.

Hoe?
Stuur ons het verzoek per post op en vermeld daarin de volgende gegevens:

  • Uw naam en adres.
  • Het IBAN van uw Spaar Vrij of Spaar Meer rekening.
  • Het IBAN dat u kiest als tegenrekening. 
    • Uw tegenrekening is een betaalrekening bij ons of een andere bank. 
    • Deze tegenrekening staat op dezelfde naam als uw Internet Spaarrekening.  
    • U kunt het saldo van uw rekening Internet Sparen alleen naar de tegenrekening overmaken die bij ons bekend is.
  • Zet uw handtekening onderaan de brief.
  • Is uw Spaar Vrij of Spaar Meer rekening een gezamenlijke rekening? Dan ondertekenen beide rekeninghouders het verzoek


Vervolg
Wij verwerken uw verzoek binnen twee weken. Zodra uw rekening is omgezet ontvangt u van ons inloggegevens voor Internet Bankieren. Heeft u al toegang tot Internet Bankieren? Dan koppelen wij uw rekening aan uw bestaande inloggegevens.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening'