Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Mijn betaling is niet uitgevoerd door onvoldoende saldo. Wat nu?

Als u uw saldo binnen 4 werkdagen aanvult, dan voeren wij uw betaling of incasso alsnog uit. Lukt dit niet, dan vervalt uw betaling. U ontvangt van ons bericht via e-mail.

Periodieke overboeking

Is uw periodieke overboeking vervallen, maak dan zelf het bedrag over via Betalen>Binnenlandse betaling. Uw volgende periodieke overboeking voeren wij weer uit bij voldoende saldo.

Geweigerde opdrachten

U vindt geweigerde opdrachten in Internet Bankieren:

  1. Log in.
  2. Klik op Overzichten.
  3. Klik op Geweigerde opdrachten.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Bij- en afschrijvingen'