Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Ik weet mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet meer. Wat nu?

Weet u uw gebruikersnaam of wachtwoord niet meer, dan heeft u nieuwe inloggegevens nodig.

Nieuwe gebruikersnaam
U vraagt een nieuwe gebruikersnaam aan via het aanvraagformulier.

  • U ontvangt binnen 5 werkdagen per post uw nieuwe gebruikersnaam en een nieuw wachtwoord.
  • U wijzigt het wachtwoord zodra u inlogt.


Nieuw wachtwoord
Heeft u 3 keer het verkeerde wachtwoord ingevuld, dan blokkeren wij de toegang tot Internet Bankieren. U ontvangt binnen 3 werkdagen automatisch een nieuw wachtwoord per post. U wijzigt dit wachtwoord zodra u inlogt. Uw gebruikersnaam blijft gewoon hetzelfde.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: