Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik de tenaamstelling van mijn zakelijke rekening?

 U kunt de tenaamstelling van uw zakelijke rekening wijzigen als:

  • uw inschrijfnummer bij de Kamer van Koophandel gelijk blijft.
  • de Kamer van Koophandel uw naamswijziging heeft verwerkt.
 

Zo werkt het:

  1. Vul het Wijzigingsformulier organisatiegegevens in.
  2. Onderteken het formulier rechtsgeldig en stuur het ons via de post .

Vervolg

  • Wij verwerken uw naamswijziging binnen 5 werkdagen.
  • U ontvangt via de post een bevestiging als wij uw wijziging hebben verwerkt.  

 

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening'