Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik de gebruikers van onze Internet Zakenrekening?

U geeft wijzigingen schriftelijk aan ons door. Met dit formulier kunt u:

  • Een gebruiker van de rekening verwijderen.
  • Een gebruiker toevoegen.
  • De bevoegdheden van een gebruiker wijzigen.
  • Een Wereldpas aanvragen of verwijderen.
Wij verzoeken u het formulier volledig in te vullen en rechtsgeldig te ondertekenen. Stuur het vervolgens per post naar ons op.  

Vervolg

  • Wij voeren uw wijziging binnen 5 werkdagen uit.
  • Iedere nieuwe gebruiker ontvangt kosteloos een eigen Identifier.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening'