Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Kan ik vanaf mijn Internet Zakenrekening bedragen overboeken naar het buitenland?

U kunt vanaf uw Internet Zaken rekening overboeken naar het buitenland als:

  1. Uw rekening geactiveerd is voor buitenlandbetalingen, en;
  2. U als gebruiker de bevoegdheid heeft om buitenlandbetalingen te doen.

Rekening activeren

Binnenlandse en Europese betalingen zijn standaard geactiveerd op uw rekening. Wereldbetalingen en betalingen in vreemde valuta activeert u via dit formulier.

Bevoegdheid gebruiker

U geeft gebruikers op de rekening de bevoegdheid om buitenlandbetalingen te doen via dit formulier. Onder stap 2.3 bepaalt u de volgende bevoegdheden:

  • Het invoeren van binnenlandse en Europese betalingen.
  • Het invoeren van Wereldbetalingen.
  • Het verzenden van (alle typen) betalingen.

Zo werkt het

  1. Print het formulier uit en vul het in.
  2. Onderteken het formulier rechtsgeldig.
  3. Stuur het naar ons op per post.
  4. Wij verwerken de wijziging binnen 5 werkdagen na ontvangst.
  5. Nadat u als gebruiker de bevoegdheid voor buitenlandbetalingen heeft gekregen, activeert u deze mogelijkheid via Internet Bankieren.
     

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Bij- en afschrijvingen'