Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particulieren

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe zijn de nieuwe tarieven voor 2016 tot stand gekomen?

Elk jaar evalueren we de tarieven voor het gebruik van onze betaalrekeningen en beleggingsrekeningen. In 2015 hebben we nieuwe investeringen gedaan om het gebruiksgemak te vergroten. Zo hebben we bijvoorbeeld onze Triodos Bankieren app en Internet Bankieren uitgebreid en u kunt nu ook contactloos betalen met uw Triodos Wereldpas. Tegelijkertijd is het ons gelukt om de kosten van het gebruik van betaalrekeningen voor komend jaar gelijk te houden en de kosten voor het gebruik van beleggingsrekeningen zelfs te verlagen.

 

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Kosten'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank