Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particulieren

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe zet ik contactloos betalen aan en uit op mijn Wereldpas?

U kunt contactloos betalen op elk moment aan- en uitzetten in Internet Bankieren. De wijziging is de volgende werkdag na 13:00 uur actief. U kunt de instelling dus ook tijdelijk wijzigen. Heeft u meerdere Wereldpassen? Dan kunt u per pas contactloos betalen aan- en uitzetten.

Hoe werkt aan- en uitzetten?
1. Log in op Internet Bankieren
2. Ga naar 'Gegevens wijzigen'
3. Ga naar 'Wereldpas’
4. U kiest in de rechter kolom voor 'Contactloos'
5. Kies de gewenste instelling ‘aan’ of ‘uit’

Let op: Uw wijziging is de volgende werkdag na 13:00 uur actief.

We kunnen contactloos betalen ook telefonisch voor u aan- of uitzetten. U kunt dan bellen met Triodos Bank op 030 693 6511. Zorg dat u ter identificatie het nummer van uw identifier en uw rekeningnummer bij de hand hebt. 

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Contactloos betalen'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank