Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particulieren

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik de tegenrekening van mijn beleggersrekening?

U kunt dit formulier digitaal invullen en uitprinten. Wij ontvangen dit formulier graag per post. U stuurt het formulier ondertekend, zonder postzegel naar: Triodos Bank, antwoordnummer 170, 3700 VB Zeist.

Externe tegenrekening
Kiest u een externe tegenrekening (bij een andere bank) dan dient dit een betaalrekening te zijn. Wij gebruiken uw tegenrekening namelijk ook om de bedragen van uw aankopen af te schrijven.
Houd er rekening mee dat een aankoop langer duurt als u kiest voor een externe rekening. Dit heeft te maken met de wettelijk verplichte vooraankondiging die wij moeten doen. Voor een uitleg over het verloop van een aankoop kunt u klikken op de volgende link: opdrachtverwerking

Triodos tegenrekening
Wordt uw tegenrekening een Triodosrekening, dan kunt u of een betaal- of een spaarrekening aan ons doorgeven (Let op! Geen maandspaarrekening)
Een Triodos tegenrekening heeft als voordeel dat de aankoop sneller verloopt. Mocht u nog geen betaal- of spaarrekening bij ons hebben, dan kunt u overwegen om een van beide te openen. Een spaarrekening is bovendien kosteloos.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank