Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik mijn naam?

U geeft aan dat u uw naam wilt wijzigen.  

Bent u bij ons bekend onder uw getrouwde naam?
Om uw naam te wijzigen in uw eigen naam stuurt u ons een ondertekend schriftelijk verzoek waarin u aangeeft hoe de tenaamstelling moet zijn. Stuur dit samen met een kopie legitimatiebewijs* aan ons toe.

Bent u bij ons bekend onder uw eigen naam?
Om uw naam te wijzigen naar uw getrouwde naam stuurt u ons een ondertekend schriftelijk verzoek waarin u aangeeft hoe de tenaamstelling moet zijn. Staat uw getrouwde naam op uw legitimatiebewijs*, dan ontvangen wij graag een kopie hiervan. Wanneer dit niet het geval is, stuurt u dan een kopie van het trouwboekje mee.

In beide gevallen kunt u de post sturen naar:
Triodos Bank
Antwoordnummer 170
3700 VB Zeist

*Bij rijbewijs of ID-kaart voor- en achterzijde.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: