Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particulieren

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn Spaar Vrij rekening omzetten in een Internet Spaarrekening?

U kunt uw Spaar Vrij rekening naar een Internet Spaarrekening omzetten. Dit gebeurt met nummer behoud.

Het omzetten doet u als volgt:
Stuur ons een schriftelijk ondertekend verzoek met vermelding van uw naam, adres, het IBAN nummer van uw Spaarvrij rekening en de IBAN tegenrekening voor de Internet Spaarrekening. Een IBAN tegenrekening is een betaalrekening bij Triodos Bank of een andere bank waarmee u weer over uw spaartegoed kunt beschikken. Het is van belang dat de IBAN tegenrekening dezelfde tenaamstelling als de Internet Spaarrekening heeft. Wanneer de Spaar Vrij rekening een en/of rekening betreft dienen beide rekeninghouders het verzoek te ondertekenen. Het verzoek zendt u naar: Antwoordnummer 170, 3700 VB Zeist.

Zodra de rekening is omgezet zenden wij u uw gebruikersnaam en wachtwoord voor het internetbankieren toe. Heeft u al toegang tot het internetbankieren? Dan wordt de rekening onder deze inloggegevens direct voor u zichtbaar gemaakt.

 

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Contact

Neem contact op met Triodos Bank