Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particulieren

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Kan ik het saldo van het Kinder Toekomst Plan op internet zien?

Het Kinder Toekomst Plan is geen internetrekening. Dit betekent dat u de rekening niet kunt beheren in internetbankieren.

Identifier
Bij een Kinder Toekomst Plan kan de wettelijk vertegenwoordiger die al een persoonlijke identifier heeft, het Kinder Toekomst Plan aan deze identifier laten koppelen. De wettelijk vertegenwoordiger kan de rekening dan inzien. Het is niet mogelijk om bedragen op te nemen van de rekening. Eventuele opnames kunnen gedaan worden middels een schriftelijk verzoek en conform de voorwaarden.

We kunnen de rekening inzichtelijk maken als u telefonisch contact met ons opneemt. Zorg dat u het rekeningnummer en het nummer van uw identifier voor de identificatievragen bij de hand hebt als u belt.  

Afschriften
u ontvangt voor het Kinder Toekomstplan kosteloos papieren afschriften. Een afschrift wordt, mits en een mutatie op de rekening plaats vindt, wekelijks naar u toegezonden. Hierop treft u het nieuwe saldo en de transactie(s) aan. Indien gewenst kunt u de frequentie van de afschriften aanpassen.

Wilt u de afschriften minder vaak ontvangen?
· Stuur een e-mail naar info@triodos.nl waarin u aangeeft hoe vaak u de afschriften wilt gaan ontvangen, of
· Neem direct telefonisch contact op met de mensen van Triodos Bank. U laat ons telefonisch weten hoe vaak u de afschriften wilt gaan ontvangen. Wij helpen u op werkdagen van 08:00 -18:00 graag verder. U kunt ons bereiken op 030-6936511.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank