Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik mijn gegevens bij het BKR op?

U kunt de gegevens digitaal opvragen bij het BKR. U kunt ook naar een willekeurig bankkantoor met een kasfunctie gaan bij u in de buurt.

Digitaal
Het is mogelijk om online de gegevens bij de BKR op te vragen. U kunt kiezen of de gegevens thuisbezorgd worden of dat u ze afhaalt bij het BKR of een postkantoor.

Bij een willekeurige bank
Banken met zogeheten kasfunctie kunnen u helpen met het opvragen van uw gegevens bij het BKR. Wij hebben geen kasfunctie en kunnen u hierbij dan ook niet van dienst zijn.

Wat moet ik doen?
1) Bij vrijwel ieder bankkantoor in Nederland ligt de brochure 'Wat doet BKR voor mij?' Aan deze brochure is een aanvraagformulier gehecht waarmee u uw gegevens kunt opvragen. Het ingevulde formulier levert u vervolgens in bij het bankkantoor.
2) U betaalt de bank € 4,95. Dit zijn de kosten voor het doen van een inzage. Daarnaast dient u een geldig legitimatiebewijs te kunnen tonen.
3) De bank stuurt het ingevulde aanvraagformulier naar BKR. Normaal gesproken ontvangt u binnen tien werkdagen het gevraagde overzicht op het opgegeven thuisadres.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: