Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Kan ik een bevestigde betaling terughalen of annuleren?

U vraagt zich af hoe u een betaling kunt annuleren. Nadat u een betaling met uw identifier heeft bevestigd, is het niet meer mogelijk deze te annuleren. Om dit geld terug te halen zult u contact moeten opnemen met de begunstigde. Is de begunstigde u niet bekend? Neem dan telefonisch  contact met ons op. Wij kunnen de bank van de begunstigde benaderen. De andere bank zal de begunstigde verzoeken het bedrag terug te storten.

Let op; In verband met aan ons berekende kosten door de ING, doen wij géén navraag bij transacties lager dan € 25,-. Is de betaling meer dan twee maanden geleden gedaan? Dan doen wij geen navraag bij transacties onder de € 100,-. Deze ondergrenzen zijn alleen van toepassing bij verkeerde overboekingen naar ING rekeningen.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: