Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particulieren

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik een nieuwe Wereldpas aan?

Oude pas werkt slecht of is kapot?
De nieuwe Wereldpas is in internetbankieren kosteloos aan te vragen door rekeninghouders met een privérekening en/of eenmanszaak:
- Klik op Gegevens wijzigen
- Klik op Wereldpas
- Klik op Vervangen
- Bevestig de wijziging met uw identifier 

Ziet u de knop 'Vervangen' niet? Belt u dan met ons op telefoonnummer 030-6936511. Houd uw identifier en rekeningnummer bij de hand. U kunt ook een nieuwe Wereldpas aanvragen met dit formulier. Stuur deze dan volledig ingevuld en ondertekend naar Antwoordnummer 170, 3700 VB Zeist. De nieuwe Wereldpas wordt in alle gevallen per post naar u toegestuurd en heeft u binnen vijf werkdagen in huis.

Oude pas verloren of gestolen?
Blokkeer direct uw pas. Doordeweeks van 08.00 tot 18.00 belt u met ons via telefoonnummer 030-6936511 om de pas te blokkeren. Op andere tijden belt u met de Bankpassen Meldcentrale op telefoonnummer 0800-0313. Vanuit het buitenland belt u +31 88-3855372.
Houd uw rekeningnummer bij de hand om de pas direct te kunnen blokkeren.

Uit veiligheid kunt u een nieuwe pas alleen telefonisch of schriftelijk aanvragen. Voor een schriftelijke aanvraag gebruikt u dit formulier. Een nieuwe pas sturen we kosteloos toe. Belt u dan met ons op telefoonnummer 030-6936511. Houd uw identifier en rekeningnummer bij de hand. De nieuwe Wereldpas wordt per post naar u toegestuurd en heeft u deze binnen vijf werkdagen in huis met een nieuwe pincode.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank