Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particulieren

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat is de Overstapservice?

Met de Overstapservice stapt u eenvoudig over naar Triodos Bank:
• Bijschrijvingen op uw oude betaalrekening worden automatisch doorgeleid naar uw nieuwe Triodos betaalrekening.
• Machtigingen (incasso’s) worden rechtstreeks van uw nieuwe Triodos betaalrekening afgeschreven. U hoeft de bedrijven die incasseren niet zelf te informeren, dat doet de Overstapservice voor u, nadat de incasso-opdracht is verwerkt.

Wat moet u zelf doen?
• Bedrijven/personen waar u geld van ontvangt dient u binnen 13 maanden zelf op de hoogte te brengen van uw nieuwe rekeningnummer.
• Periodieke overboekingen dient u opnieuw in te stellen.

Let op: Incasso's die staan aangekondigd op de oude rekening zullen nog van de oude rekening geïncasseerd worden. Alles wat na de ingangsdatum van de Overstapservice aangekondigd wordt gaat van de nieuwe rekening af.

Open eenvoudig een Triodos Internet Betaalrekening. Zodra u de rekening heeft geopend, ontvangt u het aanvraagformulier voor de gratis Overstapservice.

Hebt u al een Internet Betaalrekening en wilt u uw betalingen automatisch doorleiden naar uw nieuwe rekening? Vul dan het aanvraagformulier voor de Overstapservice in.

Kijk hier voor meer informatie over de Overstapservice.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank