Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particulieren

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen met mijn identifier?

Wanneer u niet meer kunt inloggen met uw identifier, kunnen er twee dingen aan de hand zijn.

1. Uw identifier is geblokkeerd, of
2. De toegang tot het internetbankieren is geblokkeerd.

Uw identifier is geblokkeerd
Wanneer er viermaal een verkeerde pincode op de identifier is ingevoerd, wordt deze geblokkeerd. Als u de identifier daarna opnieuw aanzet, toont deze op het schermpje een ‘unlock code’. Deze code bestaat uit de letters UNLOC, gevolgd door zeven cijfers. Met deze code zullen wij uw identifier deblokkeren.

De toegang tot het internetbankieren is geblokkeerd
Wanneer wij drie keer een foute toegangscode registreren, blokkeren wij uw toegang tot het internetbankieren.

Wat moet u nu doen?
In beide gevallen kunnen we dit telefonisch met u oplossen, bel ons op telefoonnummer 030-6936511. Houd uw identifier en rekeningnummer bij de hand.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank