Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn nieuwe Internet Betaalrekening gebruiken?

Nadat u online een Triodos Internet Betaalrekening heeft aangevraagd, moet dit nog gedaan worden:

1. U ontvangt binnen drie werkdagen uw nieuwe rekeningnummer en informatie over hoe u uw rekening kunt activeren van ons. 
2. U volgt de instructie uit de brief om uw rekening te activeren en stuurt de gevraagde documenten op.
3. Nadat  wij alles ontvangen en gecontroleerd hebben, activeren wij de rekening.
4. Binnen vijf werkdagen ontvangt u uw Wereldpas, de Identifier en bijbehorende codes. Gebruikt u Internet Bankieren al, dan heeft u met de Identifier toegang tot uw nieuwe betaalrekening en uw bestaande rekening(en).

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Openen'