Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particulieren

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Kan ik een rekening openen bij de Triodos Bank als ik geen andere rekening heb bij een Nederlandse bank?

Volgens de wet zijn wij verplicht iedere nieuwe klant te identificeren. Wij vragen u daarom een eerste storting te doen vanaf uw huidige privé betaalrekening bij een andere bank. De hoogte van het bedrag mag u zelf bepalen ( (1 cent is voldoende, maximaal 500 euro). Voorwaarde is wel dat u een betaalrekening heeft bij een andere Nederlandse of Europese bank. De tenaamstelling van uw oude rekening moet overeenkomen met die van uw nieuwe rekening. U kunt ook een storting doen vanaf een gezamenlijke rekening maar houdt u dan rekening met een mogelijk langere verwerkingstijd. Met de gegevens die mee komen met uw storting controleren wij uw persoonsgegevens.Wanneer het voor u niet mogelijk is zo'n storting te doen kunnen wij u niet identificeren. Wij kunnen dan helaas geen rekening voor u openen.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Openen'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank