Pas defect, kwijt of gestolen?

N.B. Houdt u alstublieft uw identifier en uw rekeningnummer bij de hand, voordat u contact met Triodos Bank opneemt.   

Pas defect?

Werkt uw pas niet meer (als gevolg van beschadiging) dan kunt u zelf een nieuwe Wereldpas aanvraag in uw Internet Bankieren omgeving.

Pas kwijt of gestolen?

1. Blokkeer direct uw Triodos Wereldpas. Kies hieronder een telefoonnnummer:

  • Bel op werkdagen van 8.00 - 18.00 uur Triodos Bank op 030 693 65 11
  • Bel buiten kantooruren van Triodos Bank de Bankpas Meldcentrale
    op 0800 0313 of bel vanuit het buitenland 00 31 88 385 53 72

Uw pas wordt dan direct geblokkeerd. Is uw wereldpas na verlies of diefstal toch gebruikt voor contactloze betalingen? Laat het ons zo spoedig mogelijk weten. Wij vergoeden het bedrag dat is afgeboekt.

2. Vraag een nieuwe Triodos Wereldpas aan:

  • Op werkdagen van 8.00 - 18.00 uur kunt u bij Triodos Bank gelijk met het telefonisch blokkeren van uw oude pas een nieuwe pas aanvragen.
  • Buiten kantooruren blokkeert u eerst uw pas via de Bankpas Meldcentrale en vraagt u op de eerstvolgende werkdag bij Triodos Bank op 030 693 65 11 een nieuwe Wereldpas aan.

U kunt uw vervangende Wereldpas ook schriftelijk aanvragen. Print hiervoor het aanvraagformulier (pdf), vul het in en stuur het formulier op naar Triodos Bank (postbus 55, 3700 AB Zeist).

 Open een Internet Betaalrekening 

In 3 werkdagen uw rekeningnummer in huis

Wij zijn over op IBAN

Wij zijn over op IBAN!
Lees hier meer over wat de overgang van rekeningnummer naar IBAN voor u gaat betekenen.