Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Let op: valse mail 'aanvragen nieuwe identifier' in omloop

06-11-2017 | Momenteel proberen internetcriminelen persoonlijke gegevens te achterhalen via een zogeheten phishingmail. In de mail die van Triodos Bank afkomstig lijkt te zijn (zie hieronder), vragen zij klanten een nieuwe identifier en/of nieuwe wereldpas aan te vragen ter vervanging hun oude. Deze mail en de bijbehorende valse website zijn niet van Triodos Bank afkomstig. Klanten hoeven hun hun (oude) identifier en/of wereldpas niet op te sturen of te vervangen. Triodos Bank zal haar klanten nooit per mail vragen naar inlog- en/of pincodes.

Wanneer u een phishing e-mail heeft ontvangen, klik nergens op, stuur het bericht door naar valse-email@triodos.nl en verwijder het bericht.

Wilt u meer weten hoe u veilig kunt bankieren? Kijk dan op de website de pagina's over veilig bankieren

Phishing mail 20171106

 

Welkom bij Triodos Bank

team-klantcontent-2015
De mensen van Triodos BankĀ helpen u graag van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur.

Bankiert u al veilig?

Veiligheid staat voorop bij het regelen van uw bankzaken. Bij het Internet Bankieren, Mobiel Bankieren of wanneer u uw betaalpas gebruikt. Wilt u weten of u veilig bankiert?