Interactieve jaarverslag 2013 Triodos Bank online

01-05-2014 | Het interactieve jaarverslag van Triodos Bank over het jaar 2013 staat online. Het verslag is daarmee weer geheel online te raadplegen. Dit jaar is er bijzondere aandacht voor onze impact . Daarbij kijken we verder dan de cijfers, en geven we een beeld van de effecten van de activiteiten van de bank. Ook nu weer worden de resultaten over 2013 afgewisseld met diverse infographics en korte videoboodschappen van directieleden.

Stel uw eigen jaarverslag samen

Met een interactieve grafiekgenerator ziet u in één oogopslag welke ontwikkelingen u wilt volgen (zoals bijvoorbeeld de groei van de kredietverlening aan duurzame ondernemers of het percentage vrouwen met een managementfunctie binnen de bank). U kunt het hele verslag in een notendop bekijken of uw eigen verslag samenstellen door aan te vinken waarin u geïnteresseerd bent - en als u dat prettiger vindt het gehele jaarverslag ook als pdf downloaden .

Uitgelicht

Triodos Bank Nederland: In een tijd van economische krimp, zien we overal om ons heen maatschappelijke groei .

Private Banking: Duurzame beleggingsportefeuilles doen het gemiddeld beter dan wereldwijde beursindex.

Directieverslag: We moeten van grotere, naar betere banken.

Triodos Groep: De duurzame bank van Europa.

Impact: Hoe een dagverblijf voor kinderen mét en zonder beperking dankzij een borgstellingsfonds kon worden gefinancierd.

Grafiekgenerator: Hoe ontwikkelt duurzaam bankieren zich in Europa?

Maak uw eigen verslag: Selecteer de hoofdstukken die u wilt lezen en maak uw eigen verslag.

Online jaarverslag 2014

Online jaarverslag 2014 - klik en bekijk hier
Lees meer over de bereikte resultaten en impact van Triodos Bank in ons online jaarverslag over 2014.