Interactieve jaarverslag Triodos online

Hoe duurzaam bankieren het verschil heeft gemaakt in 2015

02-05-2016 | Het interactieve jaarverslag van Triodos Bank is vanaf nu online te raadplegen. In het verslag kunt u zelf vaststellen hoe duurzaam bankieren het verschil heeft gemaakt in 2015.

Impact

'Impact' is onze eerste prioriteit en daarom kijken wij in het verslag verder dan de cijfers, en schenken wij uitgebreid aandacht aan de effecten van de activiteiten van de bank. Zo worden de resultaten geïllustreerd aan de hand van diverse infographics en praktijkvoorbeelden van kredietklanten die een positieve bijdrage aan de samenleving leveren. En laten we zien op hoe wij ook invloed op het bankwezen in bredere zin uitoefenen.

Deze Youtube video kunt u nog niet bekijken.

Stel uw eigen verslag samen

Met een interactieve grafiekgenerator ziet u in één oogopslag welke ontwikkelingen u wilt volgen (bijvoorbeeld hoeveel mensen gebruik maakten van door de bank gefinancierde ouderenzorginstellingen, hoe de winst- en verliesrekening eruit ziet, of hoeveel spaarders er in Nederland de afgelopen jaren zijn bijgekomen). U kunt het verslag in een notendop bekijken of uw eigen verslag samenstellen door alleen aan te vinken waarin u geïnteresseerd bent – en als u dat prettiger vind, het verslag ook als pdf downloaden .

Uitgelicht

• Triodos Bank Nederland: Hoe word je schathemeltjerijk? Wat betekent rijkdom eigenlijk? We vroegen het aan mensen over de hele wereld. En wilden laten zien dat voor zover het ook over geld gaat, geld een ‘stem’ geeft.
• Essentie Triodos: Creëren van waarde als bedrijfsmodel .
• Private Banking: Resultaten duurzame aandelenportefeuille liggen hoger.
• Directieverslag: Hoe spelen we in op een veranderende wereld ?
• Triodos Bank Groep: De duurzame bank van Europa .
• Global Alliance for Banking on Values (GABV): Duurzaam bankieren in mondiale context.
• Impact: Onze visie op duurzaam vastgoed en duurzame hypotheken voor particulieren.
• Engagement: Hoe Triodos omgaat met haar belanghebbenden .

Online jaarverslag 2015

Triodos Bank online jaarverslag 2015
Lees meer over de bereikte resultaten en impact van Triodos Bank in ons online jaarverslag over 2015.