Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

De Kleur van Geld verkozen tot beste bedrijfsblad van Nederland

18-11-2011 | Het nieuwe relatiemagazine 'De Kleur van Geld' van Triodos Bank is verkozen tot beste bedrijfsblad van Nederland. Het was met twee prijzen de grote winnaar van de Grand Prix Customer Media 2011 . Deze belangrijkste nationale vakprijs voor bedrijfsbladen is een gezamenlijk initiatief van de beroepsverenigingen Logeion en Smin.

Er waren in totaal twaalf genomineerden in vier categorie├źn. In de categorie Business to consumer bekroonde de jury De Kleur van Geld vanwege de relevante inhoud en professionele uitstraling. Ook in de categorie Lancering van het jaar kreeg het blad de hoofdprijs vanwege zijn sympathieke karakter en het onderscheidende concept. De winnaars van de Grand Prix Customer Media 2011 zijn op 17 november in Amsterdam bekendgemaakt.

Triodos Bank wil met De Kleur van Geld laten wat er met het geld van onze rekeninghouders gebeurt. Dit doen we onder andere door de ondernemers die wij financieren zelf te laten vertellen wat zij betekenen voor een duurzame samenleving.