'Groei is meer dan een cijfer' bekroond door vakgenoten
23-05-2014 | De campagne 'Groei is meer dan een cijfer' van Triodos Bank is bekroond met een SAN Accent in de categorie financiële dienstverlening. Ook het reclamebureau Dawn van de bank kreeg de prijs. Het is de vierde keer op rij dat een campagne van Triodos Bank deze eer ten deel valt.
Communicatie-vakprijs
De SAN Accent is de communicatie-vakprijs van, voor en door adverteerders. Met de prijs die jaarlijks wordt uitgereikt, wil de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) de kennis en ervaring van adverteerders inzetten voor een structurele bijdrage aan het communicatievak.
Denken over groei
De kern van de korte film ‘Groei is meer dan een cijfer’ is dat Nederland groeit als nooit tevoren. Met deze tegendraadse constatering wil Triodos Bank iedereen aan het denken zetten over het begrip groei – en het vastgeroeste denken over economische groei en welvaart losmaken. Het gaat daarbij immers over veel meer dan een toe- of afname van het bruto nationaal product.
De campagne ging in december 2013 van start; de film zal in juli en augustus van dit jaar weer op tv te zien zijn.
Bekijk de film ‘Groei is meer dan een cijfer’ hier:
Lees hier meer over SAN Accent